cluc24.crestin.ortodox

ortodox crestin

PSALMUL 115, inaintea Sfintei Impartasiri din Post

1. Crezut-am, pentru aceea am grait, iar eu m-am smerit foarte.
2. Eu am zis intru uimirea mea : ” Tot omul este mincinos ! „.
3. Ce voi rasplati Domnului pentru toate catemi-a dat mie ?
4. Paharul mantuirii voi lua si numele Domnului voi chema.
5. Fagaduintele mele le voi plini Domnului, inaintea a tot poporului Sau.
6. Scumpa este inaintea Domnului moarttea cuviosilor Lui.
7. O, Doamne, eu sunt robul tau, eu sunt robul Tau si fiul roabei Tale; rupt-ai legaturile mele.
8. Tie-Ti voi aduce jertfa de lauda si numele Domnului voi chema.
9. Fagaduintele mele le voi plini Domnului, inaintea a tot poporului Lui.
10. In curtile casei Domnului, in mijlocul tau, Ierusalime.

Slava Tatalui si Fiului si Sfantului Duh si acum si pururea si in vecii vecilor. Amin.

Aliluia, Aliluia, Aliluia, slava Tie, Dumnezeul nostru
Aliluia, Aliluia, Aliluia, slava Tie, Dumnezeul nostru
Aliluia, Aliluia, Aliluia, slava Tie, Dumnezeul nostru

si trei metanii.

6 August 2016 - Posted by | Rugaciuni inaintea Sfintei Impartasiri din Post | , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

